• Sprzęt "S"kładak MTB

majowe Międzybrodzie

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 0

No to w końcu trzeba coś napisać bo tata czyta ;P
Zacznę od trasy:
START
Tauzen->WPKiW->Dolina3Stawów->Murcki->Kochłowice->Podlesie->(czerwony szlak)Tychy->Kobiór->Piasek->Pszczyna-Goczałkowice Zdrój->Czechowice Dziedzice->Bielsko-Biała->Przegibek->Międzybrodzie Bialskie->Porąbka->Wielka Puszcza->Porąbka->Międzybrodzie Bialskie
END
Początek "pechowy", w przedbiegach zgubiłem licznik który na szczęście po 15min. udało się znaleźć w trawie ;) ale spóźniłem się na zbiórkę z kolegą Milusiem, wybaczył :P
Samopoczucie na starcie tradycyjne, ja szlochałem, on jęczał :P że zmęczony, że będzie ciężko, że za dużo treningu, że za mało treningu, że będzie boleć i tp.
Na szczęście rzeczywistość okazała się zgoła odmienna, dawaliśmy z blata aż się kurzyło z "bananami" na facjatach ;) przed Przegibkiem miałem średnią 28.5km/h, Miluś ponad 29km/h (chyba dlatego że na miejsce spotkania śmigał z górki) potem już tylko łzy, pot i ból ;P
No, może troszkę przesadziłem, ale nogę "poczułem" pod koniec dnia :)
Z Przegibka zjechaliśmy prosto na hawirę rozpakować plecaki by udać się po świeże białko do Wielkiej Puszczy (pstrąg tęczowy sztuk 4) brakowało jeszcze witamin więc "krzynka pifka" do kompletu, kocham zdrową żywność.
Bardzo udany dzionek, obyło się bez awarii na trasie, pogoda dopisała, towarzystwo też ... superowo ! :D

Kilka komórczakowych fotencji (raczej po raz ostatni takie dziadostwo bo w końcu zamówiłem zgrabny aparacik)

Przegibek © adamuso

Miluś © adamuso

Międzybrodzie Bialskie © adamuso

Wielka Puszcza © adamuso

Jutro relacja z drugiego dnia pobytu w górkach.