• Sprzęt "S"kładak MTB

jakos nie umiałem dzisiaj skończyć :P

Środa, 1 lipca 2009 · dodano: 01.07.2009 | Komentarze 1

po robocie, pojechałem zobaczyć czy hałda wyschła ... no i miła niespodzianka, wyschła prawie na wiór :) więc ją zaliczyłem ;) pośmigałem jeszcze trochę po lasach murckowskich i obrałem kierunek na hause. Dojechałem do wpkiw, spotkałem Krzyśka więc pojechaliśmy kółko gdzie dołączył Rafał i się zaczęło ... znowu "lekko" "miło" i "przyjemnie" tak jak lubię :P ktoś się jeszcze podłączył i tak sobie śmigaliśmy kilkanaście kaemek. Ekipa zaczęła topnieć z każdym kółkiem i w końcu zostałem z nieznajomym bikerem, zagadałem do niego i stwierdziłem że jadę jeszcze jedno kółko i zjeżdżam na chatę, stwierdził, że też ma dość i po tym kółku odpuszcza. Wszystko by się udało, gdybym nie dogonił Filipa Kuźniaka, który robił sobie rozjazd w parku. Żal było odpuścić pogaduchy z takim zawodnikiem więc kręciłem dalej w miłym towarzystwie tradycyjnie debatując o zmianach w naszych sprzętach...oj przez rok może się wiele zmienić, potem dojechała jeszcze żona Filipa i dyktowała nam dobre tempo przez 2 kółka :) odprowadziłem ich jeszcze do ul. Złotej i w końcu udało się dojechać do domku.