• Sprzęt "S"kładak MTB

praca->wpkiw

Piątek, 10 lipca 2009 · dodano: 10.07.2009 | Komentarze 0

nowa kiera, mostek, manetki i rogi © adamuso

tradycyjnie o 16:00 przeszła burza i zrobił się syf na drogach, więc spokojnie do parku między kałużami, żeby bika nie pobrudzić :P Przejechałem kilka podjazdów pod bażanta w dobrym tempie i chciałem zjeżdżać na chate ale przy kapeluszu spotkałem ziomków z nowymi zabawkami ;) Mateusz na nowej ramce a Rafał po perturbacjach szczegóły z nową tarczą z przodu.

Math (na nowym bujaku) i Rafał w wpkiw © adamuso

Math i poprawa montażu © adamuso

Po paru poprawkach ruszyliśmy na tradycyjne kółeczko, a że nudno było Rafał zmodyfikował trasę i śmiganko na "suche" ścieżki parkowe...no i bike do pucowania. Na koniec zaliczyliśmy hałdę i pojechaliśmy na myjkę, gdzie z Rafałem opłukaliśmy sprzęt z błotka.

z Mateuszem na hałdzie © adamuso

Mateusz i Rafał na hałdzie © adamuso

zabawki w dziurze © adamuso

Jutro jak pogoda dopisze śmigamy z Rafałem na Przeczyce, spotkanie o 8:30 pod kapeluszem w WPKiW jak ktoś ma ochotę pośmigać w żwawym tempie na góralach (25-30km/h) jakieś 60km to serdecznie zapraszam.