• Sprzęt "S"kładak MTB

Jordanów

Sobota, 5 września 2009 · dodano: 06.09.2009 | Komentarze 1

czyli błotna masakra z giga kacem ;P
troszkę się upodliliśmy dzień wcześniej więc nie było lekko, po śniadanku wybraliśmy się z Milusiem i Dominikiem pohasać po górkach. Okolice nam nie znane więc za przewodnika mieliśmy Dominika, który miał nam wskazać drogę a okazało się że przejechał z nami całość trasy :) na rowerze który jest raczej zjazdówką do tego z jednym hamplem który i tak ledwo działał :D a ziomuś śmigał aż miło.
Przez pierwszą godzinę strasznie się męczyłem walcząc z kacem, chłopaki musieli na mnie czekać, potem było już tylko lepiej. Cała trasa mocno wilgotna, wszechobecne błoto, sporo kamieni i zdradliwe kałuże. Z przodu założyłem geax gato, okazała się na te warunki zajebista :) z tyłu geax barro, mocno zjechana ale jeszcze dawała radę. Trasy nie jestem w stanie odtworzyć ale kilka szlaków zaliczyliśmy ale wypadzik doskonały, mocno techniczny, mam nadzieję że to zaowocuje w niedalekiej przyszłości. Miluś po błotnej przeprawie wykończył klocki hamulcowe z przodu i hamował blachą, na koniec i tak musiał zdemontować hampla. Z gór zjechaliśmy w Makowie Podhalańskim skąd asfaltem wróciliśmy do Jordanowa.
pojechaliśmy tym niebieskim na Koskową © adamuso

Ziom poprawia hampla © adamuso

bardzo przyjemne widoczki po drodze © adamuso

a jednak troszkę się usyfił © adamuso

takie podłoże przez większość trasy © adamuso