• Sprzęt "S"kładak MTB

Istebna, objazd trasy mega

Sobota, 12 września 2009 · dodano: 12.09.2009 | Komentarze 2

Pojechaliśmy na objazd traski, ja, Rafał, Miluś, Grześ i Śleć. Już przed wyjazdem pechulec bo Miluś chcąc dopompować koło rozerwał dętkę, do tego zapomniał kasku więc troszkę start nam się opóźnił. Szkoda że dla Rafała przygoda szybko się skończyła bo urwał hak przerzutki i musiał zjechać z trasy, a pewnie bardzo by mu się podobało. Gdyby nie gps od Grzesia to nie ma szans przejechać bez przewodnika. Trasa zajefajna, piękne widoki, ciężkawe podjazdy, szybkie zjazdy, może miejscami za szybkie ;P mało błota, trasa prawie w całości przejezdna w siodle dla wycinaków z dobrym przygotowaniem kondycyjnym i dobrą techniką, mnie brakuje jednego i drugiego ;) Miejsc do wyglebienia też jest całkiem sporo, w pamięci został mi odcinek w którym jechaliśmy polną drogą jakieś 50-60km/h i miejscami były hopki które były słabo widoczne jak ktoś jedzie przed tobą i jedziesz w tumanie kurzu, lądowanie na przednim kole dostarcza sporą ilość adrenaliny. Było parę awarii na trasie:
ja - jeden kapeć i raz zaciągnąłem łańcuch pomiędzy szprychami a kasetą, pokiereszowana prawa ręka od krzaków ostrężyn, bez gleby
Rafał- złamany hak przerzutki
Miluś - jedno otb z miękkim lądowaniem i rozpięty łańcuch na spince
Grześ - tylko jedno głupie otb i odrapany przez ostrężyny
Śleć - zaciągnięty łańcuch za kasetę, porządna gleba, uszkodzony kask, zdarte kolano i bark.

Nie mam fotek bo nie zabrałem aparatu.