• Sprzęt zimówka

tlenowo (3;8)

Wtorek, 5 stycznia 2010 · dodano: 05.01.2010 | Komentarze 3

mój pierwszy raz z "nią" tetatet :)
rano, ucieszony jak dzieciak popędziłem do pracy na nowostarym megaturbo popylaczu zabranym mojej lepszej połówce. Tak! mam zimówkę! spec nie chce współpracować :( warunki do jazdy idealne, nie wytrzymałem...zabrałem siłą, odziałem w nowe opony i wyruszyłem w znane ;) i od razu "ją" polubiłem.

Po pracy wyruszyłem na mój pierwszy, noworoczny, rowerowy trening na świeżym powietrzu, było cudnie :)
Chciałem pojeździć parę kółek po WPKiW ale spotkałem Mateusza i Piotrka z bratem którzy jeździli po płaskim więc z miłą chęcią dołączyłem do ekipy.
Przejechaliśmy wspólnie ponad godzinkę czasu, na koniec zostałem z Piotrkiem i pojechaliśmy duże kółko ustawiając się jeszcze na dodatkowe bieganie. Miałem do ustawki jeszcze ponad godzinę czasu więc zrobiłem jeszcze dodatkowe kółeczko, pstrykając fote

trochę mała rama ale będzie dobrze ;) muszę tylko dmuchnąć w amora bo miętki ;)

Zjechałem na chatę przebrałem się w suche ciuchy i potruchtałem na ustawkę. Zrobiliśmy duże kółko po WPK i dodatkowo wokół stadionu śląskiego, wyszło mi 1:05 h nogi trochę ciężkie się zrobiły więc wsiadłem jeszcze na trenażera na pół godziny.
Piknie było ale bez płynów zlazło mi z wagi ponad 2kg :( więc siedzę sobie, skrobie opisik i się nawadniam ;)

pozdrawiam
Kategoria po parq, z ziomami

AdAmUsO
| 09:08 środa, 6 stycznia 2010 | linkuj Mateusz, nie patrz na nas tylko trzymaj się swojego planu, żadnych ustępstw! reszta przyjdzie w swoim czasie.
Raptor, również dziękuję i do zobaczenia.
Math86
| 08:58 środa, 6 stycznia 2010 | linkuj Ja również dziękuję za jazdę :) Chciałem z wami jeszcze pojeździć lecz wiadomo kondycja nie ta, a nie chciałem na chama jeździć powolutku się rozjeżdżę i mam nadzieję w przyszłym miesiącu jeździć z Wami cały trening, może jeszcze dołączę do biegania, ale to się okaże czy dam rade się zaadaptować do tak długiego wysiłku w tlenie. Pozdrawiam i może do dziś :)
raptor
| 22:22 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj dzięki za jazde oraz bieganie :D :) do jutra :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwosc