• Sprzęt "S"kładak bujak

Górki z Gregiem i Milusiem

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 12.07.2010 | Komentarze 3

nareszcie udało się wybrać w góry na lajtową przejażdżkę, był czas porozglądać się dookoła i nacieszyć się fajnymi widoczkami. Greg zaproponował trasę ze Zwardonia na Wielką Raczę a potem czerwonym na Przegibek a dalej się zobaczy co będzie ...
Już na początku wycieczki wbija się 5cm gwóźdź w tylną oponę, jak się okazało to jedyna sprzętowa awaria na trasie :) (nie licząc plecaka Grzesia)
Początkowo jedziemy Raczę czerwonym szlakiem ale mając w pamięci etap z trophy w pewnym momencie (Wielki Przysłop) decydujemy się "przebić" na żółty szlak, kilkaset metrów przez chaszcze i jedziemy dalej. Na Raczy relaksik, uzupełnienie płynów, parę fotek i ruszamy na Przegibek. Greg szlifuje trochę łokieć i urywa pasek z plecaka, na szczęście nic poważnego. Trasa super, miejscami trzeba prowadzić bo korzenie troszkę za duże na podjazd ale reszta miodzio. Przed schroniskiem na Przegibku ustalamy dalszą część trasy, w planach była Rycerzowa ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na czarny szlak bo jeszcze nim nie jechaliśmy. Nie był to najlepszy strzał bo droga okazała się "autostradą" w górach :/ nie wiem czy zgubiliśmy ten czarny szlak czy prowadzi on właśnie tą nowo budowaną drogą. W każdym bądź razie zjeżdżamy sobie szuterkiem do Rycerki Dolnej i wracamy do Zwardonia. Był jeszcze plan na objechanie asfaltu przez Rachowiec ale ostatecznie zrezygnowaliśmy z tego kawałka. Było super, udana wycieczka.

trochę fotek

Początek wyprawy © adamuso

ostatnie przygotowania przed startem © adamuso

i już Miluś piłuje pod górę © adamuso

jedziemy dalej © adamuso

znów piknie © adamuso

. © adamuso

w oddali Greg się zbiera z zola, koleina była zdradliwa © adamuso