• Sprzęt "S"kładak bujak

Z Gregiem na Lędziny

Czwartek, 15 lipca 2010 · dodano: 15.07.2010 | Komentarze 4

pojechaliśmy "tempo" do kościółka, Greg walcował na sztywniaku i nieźle pociskał, nie zabrałem paska z pulsia i jazda troszkę na czuja, zwiększyłem kadencję ale dopiero na końcu poczułem że mnie przytyka. Powrót już bez napinki, na koniec zjechaliśmy zatankować do przydrożnego baru. Dzięki Greg za towarzystwo.

spec pospawany, na zimówkę będzie git :) potrzebuję hample, amora, stery i koła, resztę mam.

pospawany spec © adamuso

rama po naprawie © adamuso
Kategoria góral, z ziomami

AdAmUsO
| 06:49 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Rafał, będę pamiętał, jak coś to się zgłoszę do Ciebie

Maks, thx za propozycję ale raczej zdecyduję się jednak na sztywniaka, chyba że uda się kupić jakiegoś "lekkiego" amorka.

Kundello, wygląda ok, zobaczymy czy tak samo będzie działać ;)
kundello21
| 08:47 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Ładnie naprawione:)
Maks
| 12:16 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj Mam amora na zimówkę myślę że może być ... Amor pod tarczę sprzedam Ci za pół ceny prawie nie używany (głównie na płaskich terenach około 2600km przejechane rocznik 2009) Sprawny w 100%. XCR jak reflektujesz to daj znać na gadulca.
RafalCSC
| 09:56 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj Przednie kółko mam jak chcesz na 6 śrub alex dm 18, 32 szprychy. Poprawisz korektorem i nie będzie śladu po spawie :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jezda