• Sprzęt zimówka

nie było tak źle

Środa, 1 grudnia 2010 · dodano: 01.12.2010 | Komentarze 7

rano warunki super, jechało się elegancko, tylko w palce u rąk troszkę pizgało, zmiana spd na platformy ok, ciepło - zamiast komfortu jazdy, jakoś to przeboleję.

Droga powrotna w zamieci ale też spoksik, test nowych v-ek pozytywnie, jestem zachwycony :)

W domku rozebrałem tylną piastę, nawet nie było dużo syfu, wyczyściłem, nałożyłem nowego smaru i skręciłem, może troszkę za mocno skontrowałem, będzie mocniejszy trening ;)

Na koniec wskoczyłem na trenażejro i godzinke pokręciłem po pokoju.
trening kadencji
8 na 2 minuty x 6 cad 100
Kategoria home-job-home

AdAmUsO
| 22:08 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj Greg przynajmniej będzie świeży na wiosnę a my będziemy leżeć i zdychać :P jaka karma taki karmnik, jakoś tak to było ;)
RafalCSC
| 20:51 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj Greg z takim tetnem to będziesz ubezpieczł tyły :)
AdAmUsO
| 11:52 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj oj no to daleko nie zajedziemy na takim tętnie, dzisiaj rano musiałem grubo napierać na pendale żeby w ogóle ujechać. Spoko, coś się wymyśli na weeka. Poproszę kopię tajnego planu na @ ;)
karmi
| 10:22 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj anonomowy tchórz to ja
Anonimowy tchórz | 10:20 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj a ja już z planem treningowym, chyba nie pojeździmy razem. dostałem kategoryczny zakaz wychylania się poza tętna 130-140bpm. A za przekroczenie 155bpm - wp..ol. Ale gdybyś jednak miał w łokend ochotę na tak wolną przejażdzke, daj znac. w sobote mam kręcic 3h, w niedziele 2h
AdAmUsO
| 21:54 środa, 1 grudnia 2010 | linkuj Też się zastanawiałem ale szkoda mi kasy na takie rarytasy ;) zainwestuję tą kasę w biegówki, czekam na wynik testów, jestem ciekaw czy dadzą radę.
klosiu
| 21:50 środa, 1 grudnia 2010 | linkuj Ja zamiast w trapery poszedlem w buty zimowe spd, mam nadzieje ze jutro dojda i w łykend wyprobuje :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewidz