• Sprzęt zimówka

zimówka + bieganko + trenażejro

Czwartek, 2 grudnia 2010 · dodano: 02.12.2010 | Komentarze 5

śmisznie było, rano do roboty jechałem(sic!) 30 minut gdzie normalnie jakieś 12 minut, no ale warunki były niesprzyjające ;)

W drodze powrotnej wpadłem na pomysł realizacji planu nauki wsiadania i zsiadania z bika w biegu, wstyd przyznać ale nie opanowałem w tym sezonie tej umiejętności a bardzo by się przydała, więc postanowiłem coś z tym zrobić.
Troszkę się bałem o koordynację ale okazało się że całkiem sprawnie sobie z tym poradziłem, nieśmiało zacząłem pierwsze pięć prób, tak średnio wychodziło, potem to jak zawodowiec, tylko raz zaliczyłem glebę ;) ogólnie na jakieś 40 prób, 30 zadowalająco, tylko trochę błotnik tylny przeszkadzał, do wiosny będę specjalistą w tej dziedzinie :) ale gdybym miał karbonowe pręty w siodle to bym teraz k...a nie miał siodła :P

Wieczorem ustawiłem się z Adamem na bieganko, dwa kółka NIC + dobieg z i do chaty.

total time
01:14:23
HRMAX 164
HRAVG 145

(teraz zauważyłem że biegałem tyle co jechałem, różnica 29sekund)

Na koniec wsiadłem na trenażejro i pokręciłem 30 minut z kadencją koło setki z minimalnym oporem (według tabeli poniżej, jakieś 80W).

A to dla zabawy w niedalekiej przyszłości.

Tacx Swing Watt

8 atmosfer + 3,5 obrotu śruby i jazda, zobaczę czy się sprawdzi z tętnem, przynajmniej nudno nie będzie.

AdAmUsO
| 20:27 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj i znów jakaś fajna tajla do bika bokiem pójdzie ... to boli, ja zbieram na kółka i kij wie czy dozbieram, że o amorku nie wspomnę ;)
Maks
| 20:14 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj Dokładnie ;)
Kurcze w przyszłym tygodniu mam do zapłacenia OC i AC będzie bolało :(
AdAmUsO
| 19:53 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj Klosiu zawsze jest coś do poprawienia ale akurat brak tej umiejętności bardzo mnie wkurza :)

Maks czujesz strach że się spinasz ? ;) też się czuję trochę nieswojo jeden krzywy ruch i można sobie cojones obić.
Maks
| 23:17 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj klosiu - Ja też zawsze jak próbuje wskoczyć to jestem tak spięty że zaraz mam skurcz w łydce Muszę nad tym popracować ale to już jak będzie cieplej :(
klosiu
| 22:42 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj To jest jedna z wielu rzeczy (wsiadanie i zsiadanie), ktora musze poprawic :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jaduz