• Sprzęt zimówka

po lelu po parku i do rowerowego

Środa, 2 marca 2011 · dodano: 02.03.2011 | Komentarze 5

było by całkiem przyjemnie gdyby nie ten wicher :/

zacząłem wstępną przymiarkę tajlungów do bujaka, będzie zajebiście lekki i szybki ;] mam sitko zamiast kapsla ;P i szybkie czerwone stery.

szybkie czerwone stery

nie dość że czerwone i szybkie to jeszcze sprytne

do tego wc sitko niestety nie takie szybkie jak czerwone ale za to lekkie

oto micha, jako że lubię nowinki, postanowiłem zostać prosiakiem doświadczalnym i zakupiłem suport inny niż normalne ;) dziwny taki do tego czarny bo czerwone, te szybkie, czwaniaczki wykupili :(

łożysko na miejscu

prawa micha w komplecie

w komplecie z kordbą, luzu nie ma więc chyba będzie banglać

milus12081978
| 05:50 czwartek, 3 marca 2011 | linkuj Takich cudow to nawet ja nie widzialem!!!testuj testuj !!!a sitko jak sie blotem zapcha to takie leciutkie nie bedzie heeee!!! Widze ze turbinek ci szkoda!!!
klosiu
| 22:43 środa, 2 marca 2011 | linkuj Zeby tylko rower nie byl za szybki dla jezdzca i nie wierzgal :D
Sitko fajne, jest gdzie powiesic bryle w czasie postoju ;).
AdAmUsO
| 21:54 środa, 2 marca 2011 | linkuj alufelgi, dobre Jacku, mnie to zdecydowanie kojarzy się z umywalką :) co do suportu, zaciekawiło mnie zewnętrzne łożysko i łatwość dostępu do niego, liczę że po błotnych masakrach serwis będzie szybki i skuteczny ;) pewnie długo to nie wytrzyma ale mam ochotę spróbować.
JPbike
| 21:41 środa, 2 marca 2011 | linkuj Kosmiczne komponenty :)
Takiego sitka w kształcie alufelgi, jak i tego suportu to jeszcze nie widziałem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aters