• Sprzęt "S"kładak bujak

Powerade Suzuki MTB Marathon - Ustroń 2011

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 5

dzizas, prawie umarłem z przegrzania, nie dla mnie taka pogoda na tyranie po górkach :/ ale ostatecznie doturlałem się do mety w całkiem dobrym stanie ;)

Nie wiem czy więcej wlałem w siebie, czy na siebie, na tym maratonie. Wyszło mi ponad 2.5 bukłaka 1.5l + parę kubków na bufetach, miałem jeszcze bidon 0.5l na czarną godzinę, jak takowa nadeszła to się okazało że bidon gdzieś wylatał...nosz kurwości...targam te "ciężary" przez pół maratonu żeby ostatecznie zaśmiecić szlak plastikiem...nawet gęby w nim nie zdążyłem zamoczyć, a było do przejechania tylko 68km! stwórcy dzięki! że tylko tyle ;)

Trasa super, znana mi z etapów MTB Trophy ale w tych warunkach dla mnie podwójna masakra, dosłownie płonąłem, ślina ciekła z gęby na podjazdach, nie potrafiłem nad tym zapanować, wyglądałem jak buldog...nie, nie tak słodko ;P

Po zdradliwych zjazdach, tradycyjnie, tłum ludzi zmienia dętki (kolega Erni trafił trzy kapcie na tym maratonie, z rozmowy wynikło że już stracił cierpliwość i przechodzi na UST'ki, to jedyna słuszna decyzja!)

Koledze z Herbapolu (Hinol) też bym to proponował, bo ma chłopak ogromny potencjał ale przez kapcie traci cenne minuty (czy przejechał któryś maraton w tym roku bez awarii? chyba nie, bo za każdym razem go widzę choć powinien być lata świetle przede mną) zapiernicza pod górę jak przecinak, trochę szkoda tych głupich kapci.

Najgorszy odcinek dla mnie był Brenna-Hyrca dłużyło się niemiłosiernie ... do tego w perspektywie był podjazd na Klimczok, na samą myśl miękły mi kolana :/ a gdzie tam meta ?

Na Klimczok wdrapałem się żałosnym rytmie, pewnie z buta było by podobnie, za to na Trzy Kopce poszło gładko ... na zjazdach do Brennej trochę nadrobiłem i podgoniłem do chłopaków, którzy pognali wcześniej na podjeździe.

Na bufecie poprosiłem GG o smar do łańcucha, tym razem trafiłem na Rohloff'a, Grzegorz przesmarował mi napęd i w ciszy mogłem pokonywać kolejne przeszkody, wielkie dzięki!

Podjazd, a raczej podejście, pod Równicę nie było lekkie ale opłacało się męczyć żeby zerknąć na widoczki pośród drzew...qwa gdybym nie jechał w ścigu już bym leżał pod drzewkiem, z bronkiem w ręku*, podziwiając wspaniałe widoczki ;)

*gdybym nie jechał w wyścigu to pewnie piwko w plecaku bym miał ;) a tak mi trochę głupio wozić ;P

Na koniec zjazd w kierunku Ustronia, cały się upierdzieliłem i prawie zaliczyłem glebiszcze na zdradliwej belce wkopanej w ziemię... na szczęście tylne koło złapało kawał solidnego podłoża i udało się jakoś prześlizgnąć ;)

Jeszcze tylko kawałek asfaltu i upragniona meta ... Miluś miał dla mnie browara ale tak się guzdrałem że zdążył wypić ;)

wynik

total time 05:16:23
open 49 / M3 20

filmik ze startu giga

wykresik

parę fotek

na starcie, ja łączę się z dyrektorem sportowym ;) a Klosiu się koncentruje ;)

lecim na Szczecin ! wyjazd ze stadionu ...
foto by Zenek

ustrzelony przez Kasię Mariak, która tym razem czaiła się w trawie :) dzięki za fotki!

foto by BikeLIFE.pl

idę spać ... dokończę i poprawię później ;) albo i nie :P

erni | 20:36 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Przy następnych kapciach miałem w myślach, że masz 2 dętki. Jednak nie było mi dane z nich korzystać. Wielki dzięki za chęci i miłe towarzystwo.
AdAmUsO
| 07:27 środa, 13 lipca 2011 | linkuj klosiu ze mnie też uchodziło powietrze jak z tej bramki ;) jak w głuszycy będzie taka hica to jadę mini ;P

Iza mokre belki są zdradliwe, szczególnie te na zakrętach ... nie lubię ;)

Rodman dzięki, bracia B zaiste są WIELCY ;P ... terminatory ... ciekawe czy świecą w nocy ? ;)
Rodman | 07:46 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Adam - gratki !

Ja też nie wiem jak A.Brzózka dzień wcześniej wygrał Pętlę Beskidzką na giga (160 km, 3500 w pionie), chociaż są świadkowie, że "pomylił" drogę i podjechał do mety z innej strony .... A może po prostu Wielkim Kolarzem jest ;-P
lemuriza1972
| 05:58 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj a mnie ta belka pokonała:) i ten upał też
pozdrawiam
klosiu
| 23:37 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Hehe, niezłe szczanie było z tą walącą się bramką :)
Ja tam już kaskiem szorowałem o sufit, a troche ludzi jeszcze z tyłu było ;)
Pogoda była masakryczna, ja się zagotowałem w połowie, ładnie mi doklepałeś mimo warunków, gratki :). A jak ten Brzózka to przejechał w 3.5h to ja do tej pory nie wiem ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylroz