• Podjazdy 2015m
  • Sprzęt "S"kładak bujak

trip z ziomkami

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 3

od ostatnich upałów mam doła fizycznego którego nie potrafię się pozbyć, niemoc straszna :/ dodatkowo męczą mnie zakwasy (pewnie od gorzoły bo na pewno nie od jeżdżenia ;P) zero siły w nogach. Zastanawiałem się czy nie odpuścić wyjazdu ale pogoda dopisała więc uderzamy w piątek do Międzybrodzia.

Ustawka z chłopakami w sobotę rano w Targanicach, jesteśmy lekko spóźnieni z Milusiem ale okazało się że Slec ma problemy techniczne...zgrało się w czasie.

Już na pierwszym podjeździe wiedziałem że to nie był mądry pomysł a dalej to już było tylko gorzej ;P

Na każdej górce zostawałem z tyłu, za to Gruzin miał dzień konia :)

Znowu wyglebiłem, tym razem przy omijaniu kałuży, zaczepiłem o jakieś badyle i wyrwało mi kiere z rąk, na szczęście bez poważniejszych obrażeń tylko lekkie szlify na prawym biodrze i parę siniaków. Pojawiły się też małe problemy sprzętowe w bębenkiem (był tak zasyfiony że przestał zazębiać...po jeździe, godzinę czyściłem to cholerstwo)

W sumie udany dzień, nie żałuję ani jednego, pokonanego z bólem, centymetra trasy.