• Sprzęt "S"kładak bujak

trening z Gregiem i Sleciem

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 17.09.2011 | Komentarze 1

Greg zrezygnował z bikemaratonu bo podobno wykastrowali Karpacz z kultowych zjazdów...ziom stwierdził że po asfalcie ścigać się nie będzie...więc wybraliśmy się do Slecia na trening :)

Było gites, noga kręciła, pikawka też dawała radę, nie było poważnych gleb, jedyne krwawe rany to jak dostałem kamerdolcowym rykoszetem z przedniego koła centralnie w piszczel i jak przypierdzieliłem kolanem w manetkę... ogólnie jestem zadowolony :)

Jedynie żałuję że po 4h wciągnąłem gutara i poprawiłem carbonex'em (bo nic innego nie miałem) Miluś twierdzi że ma po tym taki power że go trzęsie ... a mnie qwa odcięło :P ... chemiczne wynalazki mi nie służą ;)

Poratował mnie Greg połową batonika i na szczęście crysis minął :)

Tradycyjnie kręciliśmy i błądziliśmy ;) w okolicach Leskowca.

Jak do Istebnej się nic nie wysra z pseudoformą to z termosu zrezygnuję ;) (patrz wpis z Międzygórza)