• Sprzęt taczkens

Zabłądziłem na IC :P

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 2

miałem dzisiaj w planie 3x20 w LT ... na góry nie było szans więc jedynym ratunkiem treningu, było IC w Kato, trochę późno się zdecydowałem bo byłem taczkensem w robocie, nie dałem rady podmienić na szoszona, bo bym nie zdążył, więc pojechałem ic mtb ;)
Fajnie się jechało, pierwsza grupka mi odjechała, potem, nie znając trasy, źle skręciłem ;) uznałem że zawodnik z Sokoła Kęty (pojechał w prawo na skrzyżowaniu) jedzie trasą IC, a inny zawodnik, który na skrzyżowaniu pojechał na wprost, trasę skraca. Dobrze że po paru km dojechałem do tego zawodnika z Sokoła bo bym miał dzisiaj dłuuuuugi trening ;) chwilkę pogadaliśmy i zrobiłem nawrót.
Wróciłem do flernego rozjazdu i pojechałem dalej po strzałkach IC, z tyłu nikogo z przodu też pusto, z 30 minut jeszcze powalczyłem, ale nikogo nie dojechałem. Na podlesiu skęciłem w las i zjechałem do wpkiw na rozjazd, dojechał Sleć więc podjechałem z nim do Chorzowa, bo miał do odebrania blata od Sita.
Trening po japońsku yakotako ogarnięty. Jutro zmieniam gumy w taczce, w sobotę przepalanka i w niedzielę Złoty Szok ;) ciekawe jak będzie :)