• Sprzęt taczkens

Rakova

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 05.08.2013 | Komentarze 2

miałem wystartować w uphilu ale spóźniliśmy się 5 minut (biuro do 13:00, start o 14:00) i organizator nie chciał mnie już zapisać

"Po upływie wyznaczonej godziny NIE BĘDZIE MOŻLIWA DALSZA REJESTRACJA" taki zapis widnieje na stronie organizatora i tego się trzyma, szacun !!!

Żadnego ciśnienia na start nie miałem ale sytuacja troszkę dziwna. Przynajmniej zaoszczędziłem 20 pln, pokonałem trasę 2 razy i porobiłem ziomalom kilka fotek, w sumie udany dzionek.

Kategoria góral, z ziomami

AdAmUsO
| 10:10 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj integracje muszą być :) trochę kicha że po asfalcie jest ta Równica, ziomale ogarniają generalkę w tym cyklu, może z nimi przyjadę, bo pewnie będą chcieli coś więcej pojeździć po górkach.
k4r3l
| 06:49 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj Heh, fajny ten cykl jest, ja się chyba tylko skuszę na asfaltową Równicę, bo ostatnio wygrały górskie integracje z tymi zawodami ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zezca