• Sprzęt "S"kładak MTB

cwaniaczki na dole © adamuso

Slec i Math, kolejna próba © adamuso

zjechać czy nie zjechać ;) Slec © adamuso

aż tak zrytej psychy nikt z obecnych nie miał ... fota tradycyjnie tego nie oddaje © adamuso

a takie niewinne te wzgórki ;P © adamuso

Było też zajebiście, chociaż wczoraj bardziej się ujechałem, niby asfalt niby park a "górka" zostaje w nogach ... dzisiaj nieco inaczej, o 16:30 ustawka z Rafałem, Mateuszem i Milusiem na 3 Stawach ... Slec się też wkręcił ;) w drodze do miejsca spotkania "pstrykajace" siodło doprowadzało mnie do szału więc na dolince zdecydowałem się na szybki clear. Grażyna ze złamanym obojczykiem okupowała ławę więc w towarzystwie rozkręcałem ustrojstwo, ziomy myknęli po 10 min. więc na founa ściągnąłem ich na "serwis". Math nasmarował łańcuszek, Slec zadzwonił, ja poskładałem pod dupek, pożegnaliśmy Grażynę no i wio... tradycyjnie "leniwie", średnia 35km/h po lesie na Lędziny...na Lędzinach postój na piciu i papu a dalej, asfaltem 38-40 km/h na Bieruń, ładnie szło ale nad płynnymi zmianami musimy potrenować ;) U celu (hałdki) chłopaki trochę pośmigali (foty) i myknęliśmy nazad, "prawie" tą samą trasą ;) ... oki moja wina ;P
Tempo dalej szło mocne, ale przy Giszowcu załapał mnie skurcz w prawej łydce i odpadłem z grupy :( na szczęście namierzyłem w plecaku tabletę...zarzuciłem NeoMag FORTE i o dziwo natychmiast skurcz puścił (pewnie dlatego że zarzucony na pusty żołądek). Wcześniej jakoś nie miałem możliwości przetestowania w warunkach bojowych tego specyfiku (a na "sucho" bywało różnie ;) czasami w trybie pilnym szukałem miejsca odosobnienia) ale jest pewne że 1szt. będę zawsze woził ze sobą, w tym samym pudełku co spinkę do łańcucha ;P
Na 3Stawach zostawiliśmy Slecia i pojechaliśmy na nasze śmieci (WPKiW) Mateusz musiał zarzucić papu bo nieco osłabł, Rałał mu towarzyszył a ja z Milusiem pojechaliśmy dobić do sety. Jedno kółko po parku (dojechał Rafał) + kółko po płaskim i się ukręciło. Na koniec po 2 bronki z Milusiem i na chatę, Rafał na soczkach jedzie, chyba sportowiec :P
Tradycyjnie było zajebiście, ale ja ktoś mnie jutro będzie namawiał na taką "intensywną" setę to ja już wymiękam ... za stary jestem na takie wygibasy ;P